Obsah
Rejstřík
Jak pracovat s nápovědou
O programu
Možnosti programu
Hardwarové nároky
Aktivace programu
Uživatelské rozhraní
Uvítací obrazovka
Hlavní menu
Panel nástrojů
Přizpůsobení programu
Nastavení prostředí
Nastavení ikonkového editoru
Nastavení textového editoru
Zobrazení kódu
Tisk a export programu
Klávesové zkratky
Změna Baltíka
Interaktivní režimy
Ovládání Baltíka a vytváření scény v interaktivním režimu
Vytvoření, uložení a načtení scény
Příkazy interaktivního režimu
Ovládání Baltíka klávesami
Úprava zadaných příkazů
Přehrávání zadaných příkazů
Vyčarování a odčarování modelu, nebo dílku
2D Interaktivní režim
3D Interaktivní režim
Změna pohledu kamery
Programovací režimy
Vytváření programů v programovacích režimech
Vytváření, ukládání a načítání projektů
Programování pomocí ikonek
Označování bloků ikonek
Spouštění a přeložení programu
Základní struktura programu
Programové konstrukce
Metody
Základní cyklus a bloky příkazů
Pokročilé cykly
Podmíněné příkazy
Vytváření vláken
Psaní C# kódu
Ikonka pro přímý C# kód
Textový panel
Automatické doplňování kódu
Sbalování a rozbalování bloků
Místní nabídka při psaní C# kódu
Ladění programu
Přerušení programu pomocí breakpointů
Sledování lokálních proměnných a instance
Krokování
Okno výstupu
Okno zásobníku volání
Okno vláken
Hledání v příkladech
Místní nabídka v ikonkových režimech
Statistika programu
Nastavení vlastností projektu
Nastavení aplikace a projektu
Referenční odkazy na knihovny
Používané jmenné prostory
Přiložené soubory
Nastavení šablony
Programovací režim konzole
2D Programovací režim
2D svět
2D Programovací režim s Baltíkem
3D Programovací režim
3D svět
Nastavení pozadí 3D světa
3D Programovací režim s Baltíkem
Vysvětlení některých pojmů
C# režim
2D dílky
Výběr 2D dílků
Úpravy dílků v Editoru 2D dílků
3D modely
Výběr modelů
Tvorba modelů v Model Editoru
Úprava modelu
Vytváření skupin modelů
Úprava skupiny modelů
Ukládání modelů a skupin
Animované modely
Import modelů
Referenční příručka ikonkových příkazů
Referenční příručka režimů
Konzole programovací režim
2D programovací režim s Baltíkem
2D programovací režim bez Baltíka
3D programovací režim s Baltíkem
3D programovací režim bez Baltíka
Základní ikonkové příkazy
Programové konstrukce
Komentáře a odsazení
Literály a číslice
Závorky
Pomocné symboly
Zadávání číselných hodnot
Proměnné
Vytváření a vkládání proměnných
Přetypování a konverze
Pole a kolekce
Operátory přiřazení
Aritmetické operátory
Relační operátory
Logické a bitové operátory
Další příkazy
Konstanty
Vlastní konstanty
Předdefinované konstanty
Obecné
Ovládání Baltíka
Matematické konstanty
Atributy souborů
3D svět
2D svět
Klávesy a tlačítka myši
Kurzory
Kreslení
Události
Pokročilé příkazy
Matematika
Bitové operace
Pokročilá klíčová slova a tečka
Řetězce
Časovače
Změny kurzoru
Obsluha událostí
Vstupy a výstupy
Soubory
Složky
Audia
Příkazy pro ovládání videa
Síť a internet
Kreslení na plátno a úprava obrázků
Načítání a ukládání scén
Příkazy pro práci s grafickým módem
2D animace
Příkazy pro konzolu
Příkazy pouze 2D režimů
Ovládání 2D Baltíka
Kreslení na plochu
Příkazy pouze 3D režimů
Ovládání 3D Baltíka
Změna pohledu kamery
Terén
Mlha
Světla
Materiály
Textury
Vytváření a úpravy spritů
Animace spritu
Automatická rotace a nastavení pivotu
Vkládání primitiv
Pokročilé 3D
Dokumentace v Object Browseru
Navigace
Hledání
Licenční ujednání
Uživatelská podpora
SGP na Internetu
Verze programu
Zasílání zpráv firmě SGP Systems
Kontakt
Nezařazené ikony
Fake Unions
Ostatní ikony